Prrr


En sån önskar jag mig i födelsedagspresent.


Och hennes kläder. gärna allihop.


Jätten Jorm<3
Dunderklumpen gör mig oerhört nostalgisk och glad! Prrr prr

UPDATE

UPDATE!

just nu är jag övermätt efter tacos och kakor. fan vad jag blir sötsugen när jag har mens!

det är lov och jag gillar det. har dock mycket i skolan som jag egentligen borde ta tag i ordentligt...
igår målades det på Mazetti, och vi var extra många dagen till ära; jag, gust, erik, anna, lisa, emanuel, emmalisa, wigge och elin. efter timmar av rödvinsdrickande och målande begav vi oss hem till emanuel där han lagade världens godaste indiska gryta. sen spelade vi ölspelet och hade trevligt. så borde varje tisdag vara egentligen.

gustav filmade en massa, och jag hoppas han klipper ihop de bästa stunderna och slänger upp det på nätet! wiii

söndag i (delvis snodda) bilder!

En solig, men ack så kall söndag spenderades på detta makalöst intressanta vis;


Jag & Gust vaknade upp, alldeles för sent för min smak, bestämde oss för att vi lika gärna kunde få halva dagen att försvinna genom att läsa tidningen i enochenhalvtimme & hinka i oss två baljor kaffe. Go sunday mornings!


Vid tretiden begav vi oss på en tur ner mot skogen & längtade efter sommar. Det var för lerigt, så vi vände om för att fika igen.


Vi badade & fick russintår.


Jag längtade efter sommar lite till.


Vi lagade världens godaste mat; vegetariska dumplings! Till en början misslyckades vi fatalt, men vi återfann snart koncentrationen & det blev så jävla gott.


Vid åttasnåret kurade vi ihop oss i sängen & tittade på världens sötaste film. iiiiiiih.


Halv elva tittade vi på historiens knasigaste skinsavsnitt. Men vi gillar´e ändå!

Sen kittlade vi varandra. Sen somnade vi.

mjo



P.S. nu ska jag sluta fejsboknörda mig och börja på min tavla.

februari

kalla händer
fettigt hår (lite mjäll)
dåligt isolerade fönster
smulor i sängen
& röken sitter kvar i halsduken

det känns verkligen som att jag har misst någonting

RSS 2.0