UPDATE

UPDATE!

just nu är jag övermätt efter tacos och kakor. fan vad jag blir sötsugen när jag har mens!

det är lov och jag gillar det. har dock mycket i skolan som jag egentligen borde ta tag i ordentligt...
igår målades det på Mazetti, och vi var extra många dagen till ära; jag, gust, erik, anna, lisa, emanuel, emmalisa, wigge och elin. efter timmar av rödvinsdrickande och målande begav vi oss hem till emanuel där han lagade världens godaste indiska gryta. sen spelade vi ölspelet och hade trevligt. så borde varje tisdag vara egentligen.

gustav filmade en massa, och jag hoppas han klipper ihop de bästa stunderna och slänger upp det på nätet! wiii

Kommentarer
Postat av: gosti

allas presentationer är färdiga och introt är finished, jag ska finslipa det lite och sen fixa resten och voila, en färdig film skall kunna avnjutas på tuben :D





HEJA SIRIS BLOGGÅTERUPPLIVNING! :D

2009-02-19 @ 12:34:16
URL: http://gonzonism.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0