Berlin

En gång, för ca ettochetthalvt år sedan, åkte jag med en billig buss till B-B-Beerlin med mina kära storasyskon + brors fru. Det var alldeles förträffligt, & staden är sjukt spektakulär. Mycket att se, mycket att göra, stora hus & snygga väggmålningar. Jag förstår inte riktigt varför det är så få som tar tag i saken & åker dit. Nu i vintras hade t ex DSB sjukt billiga tågresor (har för mig att det var 200 - 300 kr t/r), & boendet behöver inte kosta mer än 80 pix/natten. Definitivt värt det!
I sommar hoppas jag på att komma tillbaka, skåda Karl Marx-allé lite närmre, besöka judiska muséet & ett konstnärskollektiv jag blivit tipsad om. Heja Berlin jahwoll!














Kommentarer
Postat av: annette jasmine magnusdotter nander

FY VA FINT! Jag vill också dit!!

hihihi

du och din syster är sjukt lika, fint!

puss på siri <3

2009-01-19 @ 21:56:10
Postat av: Erika

ERDBEER! fy vad travligt det var. jag vill också dit igen!

2009-01-21 @ 22:17:54
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: slemsäcken

vi kommer slå världen med häpnad!

2009-01-21 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0