blåsor

Här sitter jag med groende blåsor på fotsulorna & värkande lever.

I morse gjorde jag världens finaste hemmafrupresent till Gustav: pannkakor, fruktsallad, kafffffffehh & thé. Jag kommer förmodligen sluta som en desperate housewife någonstans; nagelmålandes, pannkaksbakandes, bitter & serietittandes. Mina dystra framtidsvisioner dämpas inte av att jag aldrig får tummen ur röven. NU ska jag skicka mejl till folkuniversitetet (jag + några till ska starta en fet studiecirkel - mjölka pengar, spela musik, måla & låna dyr utrustning), skicka iväg svenskaläxan, mejla posten...

Igår var cräzy in da ballface. Jag, Gust & MattiasGroddanErik hängde grabbigt nog i Gust/Mattes replokal & drack bärs. Jefferson Airplane gjorde vår kväll & vi smet in på världens lökigaste högskolefest i lokalen bredvid. Där raggade vi cider, dansade & fick lätta hjärnskador av det hårda golvet. Det var ju trots allt onsdag!

Nu ska jag sluta skriva om ingenting. Hejdå! Adjö! Au revoir!


Kommentarer
Postat av: gosti

bara för att jag är så kool så kan jag meddela att jag har en inre blödning aswell! slå det.

2009-01-22 @ 23:56:24
URL: http://gonzonism.blogspot.com/
Postat av: nessaj

hahahaha vilken underbar onsdag! :D

crazy girl

2009-01-23 @ 13:27:41
Postat av: ida

Nejmen sis, inte kan du bli en hemmafru inte. Ditt liv har ju knappt börjat än, så sluta upp med att vara en dystergök. Tänk efter: vad hade din storasyrra åstadkommit i din ålder? (svar: ingenting.) Allt det roliga börjar ju hända efter gymnasiet så sluta stressa :)

2009-01-23 @ 17:55:26
URL: http://idavei.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0