Do you miss my smell?

Jag försöker intala mig att detta inte hänt,
dumma drömmar kan ju ibland vara hemskt svåra att vakna upp ur.
& jag undrar hur du mår, vart du är, om du är hos henne. Hela tiden.
Snart kommer tankarna gnaga i sönder mitt förstånd, om de inte redan förstört det tillräckligt.
Kan inte låta bli att fråga mig själv vad jag gjorde för fel, även om jag redan vet svaret.
Kan inte låta bli att låtsas spola tillbaka tiden, återuppleva varje stund, agera annorlunda.
Men nu är det försent, det vet jag. Du finns redan hos någon annan.
Det finns inga plåster för det här.
& jag mår fruktansvärt illa & kan inte äta någonting.

jag.tror.jag.faller.


Kommentarer
Postat av: jasse

Den känslan är det värsta.

Ring mig om du behöver något, eller whatever!

Pusss love <3

2009-05-06 @ 11:56:55
Postat av: Anonym

shit i helvete vad jag tycker synd om dig.

Fyfan.

2009-05-06 @ 23:36:34
Postat av: emaiditthjärta

Älskade, hör av dig om det är något.

Annars lovar jag en kram på lördag.

Och nej, det finns inga plåster på såren men man får hoppas att tiden gör sitt. Jag vet, det är hemskt.

<3

PUSS!

2009-05-07 @ 16:44:21
Postat av: emaiditthjärta

Älskade, hör av dig om det är något.

Annars lovar jag dig en kram på lördag.

Och nej, du har helt rätt. Det finns inga plåster men tiden gör sitt, trots allt. Jag vet, det är hemskt.

<3

PUSS!

2009-05-07 @ 16:47:03
Postat av: emaiditthjärta

Hm, det kom två gånger... Fast nu inte alls. Crazy. Puss i alla fall!

2009-05-07 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0